A GRAV webáruházban a megvásárolt termékeket igény szerint futárszolgálattal juttatjuk el vevőink vásárláskor megadott szállítási címére, de lehetőség van a megvásárolt, megrendelt termékek személyes átvételére is Sopronban a Várkerület 72. címen található üzletünkben.
A megrendelt termékek kiszállítását/házhoz szállítását a GRAV Ékszer Kft. megbízásából a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. futár cég végzi, amely cég a megrendelést követően a megrendeléskor megadott szállítási címen két alkalommal megpróbálja a kézbesítést teljesíteni.
Hogyan történik meg a termékátvétel és az esetleges helyszíni fizetés személyes átvétel esetén?
Vásárlóinknak a webáruházban a kiválasztott termék megrendelését követően lehetősége van a terméket elektronikusan kifizetni és megvásárolni. Ebben az esetben a helyszínen, üzletünkben csupán a termék átvételére kerül majd sor, a megrendelés visszaigazolásában megadott időpontoknak megfelelően.
Emellett lehetőség van a megrendelt terméket a vásárláskor kiválasztott helyszínek egyikén Sopronban a Várkerület 72. címen illetve ugyancsak Sopronban a Várkerület 6. alatt található üzletünkben nyitvatartási időben készpénzben, vagy bankkártyával megfizetni és személyesen átvenni.
Mikor kerül a termék kiszállításra futárral való kiszállítás esetén?
A szállítás pontos időpontjáról a megrendelést visszaigazoló emailben tájékoztatjuk vevőinket.
A kiszállítás várható időpontja készleten lévő termék esetében a megrendelést követő harmadik munkanap, készleten nem rendelkezésre álló termék esetében a megrendelést követő 7. munkanap.
Mennyibe kerül a termék(ek) kiszállítása, az utánvét?
A webáruházban megvásárolható termékeinket védő csomagolásban futárszolgálattal szállítjuk a megrendelőinknek. Termékcsomagjainkat 10,000 Forintot meghaladó vásárlás esetén egységesen költségmentesen szállítjuk ki a vásárlóink által megadott szállítási címre. 10,000 Forintos vásárlás alatt a 900 Forint szálítási költséget számolunk fel. Ezen szolgáltatásaink az utánvétel költségét is tartalmazzák.
Hogyan történik az utánvétel esetén a számla kifizetése?
A megrendelt termék(ek) ellenértékét a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a rendelést visszaigazoló e-mail alapján minden költséget tartalmaz.
Hogyan történik meg a termék átvétele előreutalás/előrefizetés esetén?
A megrendelt termékeket a futárszolgálat szállítja ki vevőinknek. Mivel a termék ellenértékének és a szállítás esetleges költségeinek megfizetése előreutalással már megtörtént, így az átvételkor semmilyen egyéb költséget sem kell a futárnak megfizetni.
Hogyan vegyünk át csomagot a szállítást végző futárcégtől?
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet, kontakt telefonszámát megadni(erre a megrendelés folyamatánál, a megjegyzés mezőben nyílik lehetőség). A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!
Hol találhatóak a futárcéggel kapcsolatos információk?
A szállítást végző futárcég honlapja: http://www.gls-hungary.com.
A futárcég szállítási feltételeit a http://www.gls-hungary.com weboldalon a magunkról menüpont Általános üzleti feltételek linkre kattintva éri el.